Glad Påsk!

Som vanligt är jag lite för tidigt ute, haha. Men annars skulle jag nog bara glömma det. = v ='

Påskbild!


Bara en snabb kladd, sry >v>'

Har varit på besök hos pappas fru (Jenny)s systers familj idag. Hennes yngsta dotter fyllde tio! o > u < o ♥
Haha, minns när jag var tio.... eller ja, det enda jag minns från då är vilka böcker jag läste. Liftarens Guide till Galaxen (och uppföljarna), Harry Potter började jag läsa då (första tre), plus de första två på engelska, och så Sagan om Ringen (bara första boken). Och W.i.t.c.h. började jag nog läsa då också... eller var det '01 den började komma ut? Ajaja.

Ska nog maila ut den här bilden till folk som påskhälsning på Fredag \ *^ u ^* /

♥♥

/Lilo

Kommentarer
Postat av: Minochi

Omg, jag fick också en! THANK YOU SOO MUCH. Q wQ

2009-04-10 @ 18:49:07
URL: http://eternalunderappreciation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0