Grejs <3

Lillsyrran ville ha ett collage med några av hennes favoritfoton på henne och kompisar, så jag fick göra ett. -w-'
Har ärligt talat aldrig gjort ett collage i photoshop förut XD Och hade väldigt lite tid på mig ehe.

Så blev det <3 Det är syrran och hennes tjejkompis på de flesta av bilderna <3 Fixade till de trista & matta färgerna lite i photoshop också och förstärkte dem med lite "dream blur" haha (förutom den nedersta i mitten som jag gjorde lite annat med).
Hon ska ha en blogg nånstans, men tror inte hon updaterar den längre. x3'' Hennes bilddagbok finns här dock.

Nu har familjen stuckit och jag sitter hemma ensam och lyssnar på MUCC på högsta volym.
Kanske ska ta mig något att äta....
Och sedan ska jag nog sätta på en film. XD Läste en jättekul fanfic om pirater och fick en plötslig lust att se om Pirates of the Carribean.
Men bor hos farsan just nu, vet inte ens om han har dem... Får gräva lite bland filmerna. <3


Sissel är på besök hos Nelly nu dessutom... AAAH JAG VILL OCKSÅ VARA MED D:



Lyssnar på: "Ame no Orchestra" - MUCC
Drack senast: Fanta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0