Läskigt...

Varför är det alltid mina slarviga bilder som blir populära?? XDDD

Lade upp den här;

deviantART igår. En snabb teckning från några månader sedan, slarvigt färglaggd med färgpennor. Varför sjutton hamnar DEN på front page?? XDD
(för er som inte vet; för att hamna på front page på dA måste bilden vara en av de 24 mest populära de senaste dygnet. Och deviantART är en GIGANTISK sida XD)
Bilden kan ni hitta här.

Jamenar, den är bara en av många kladdar jag har som ligger och skräpar hemma.
I DON'T SEE THE APPEAL.

Ajaja. Jag kommer aldrig kunna klura ut ur folket på dA fungerar. Enough ranting.

♥♥
/Lilo


Lyssnar på: "Dom som försvann" - Kent
Äter: Yoghurt


Kommentarer
Postat av: Vilhelmina

No kidding, sådär har jag det också. :D

Min överlägset mest populära bild på dA är en som jag spenderade typ... en och en halv timme på? XD Och gammal är den också. Fast hon har mörkgrönt hår och alvöron, och udda hårfärger är ju alltid populärt I guess?



(Men haha, kollade din länk till dA och jag skall inte säga något, din favoritmängd var lite... högre, om vi säger så. ;D )



Jag gillar håret i den här!



2009-04-12 @ 22:16:47
URL: http://vilhelminaullemar.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0