Lite gammalt, lite nytt och så påsken.

En gammal skiss jag hittade liggandes hemma som jag tycker om <3

Älskar att rita känslor, särskilt dramatiska sådana. Ibland drar jag t.o.m. på mig det ansiktsuttryck som karaktären jag ritar har. Folk tittar ofta lite snett på mig då, särskilt om det är något skumt jag ritar för tillfället haha.

Och så en ny, slarvig men något creepy bild;

Ville testa något nytt, men lillsyrran sa att det mer såg ut som min gamla stil istället, haha.

Ska vara ensam hemma över påsken. Resten av familjen sticker snart, men jag stannar hellre kvar och leker osocial. Påsken har aldrig räknats som en större högtid för mig, bara en kul grej. Typ, Happy Zombie-Jesus day, eller vad? XDD

Ajaja.

♥♥
/Lilo



Lyssnar på: "Famous Last Words" - My Chemical Romance
Åt senast: Frukost
Såg senast: Musikvideos på youtube


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0