Att städa rummet kan vara en skattjakt

Nej, men på riktigt.

Särskilt när man inte har städat det ordentligt på sådär två år, och ens rum ser mer ut som ett sophav än ett rum.

Hittade lite allt möjligt.

Manga och böcker jag tappat bort, saker jag köpt men aldrig använt, och - tro't eller ej - en SKANNER.

Jepp, det låg en SKANNER gömd under skräpet. Wow.

Fast det var fortfarande skittråkigt. Att städa, menar jag.

- ~ * ~ -

Var på fotomässan i GBG i helgen, och tog chansen att köpa mig en ny ritplatta. Min gamla är en Trust A4, inte direkt den bästa man kan skaffa xD Min nya är Wacom Bamboo Fun A5, och är helt underbar. ^v^

Övade lite med den igår i photoshop;


Hmmm, skum bild. Jaja. Inspirerad av en viss användare på det japanska Tegaki E.

....... avisstja, *lägger till min tegaki bland mina länkar*
Kan ju vara bra. <3

Men nu borde jag sova xD Har ju skola imorn >v>'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0