Tillbaka är man

Sorry för avsaknandet av närvaro. Jag har varit osocial. Har faktiskt inte varit så mycket online någontans egentligen.

Och under uppehållet har man hunnit med en del. Läst hela Prince of Tennis-mangan, varit på Arvika, läst en del böcker, varit i Portugal, fått en lillasyster och lite mer.

Så söt är hon förresten. Lilla Molly. Som blir jätteglad så fort hon för syn på en. Eller hör en prata i telefon när hon har den mot örat <3<3 Lycklig och social som tycker om att bada.

Ritat så mycket har jag dock inte gjort. Eller jo, det har jag iförsig, men inte så mycket som liksom är ordentligt gjort. Mest en massa skisser. Den här är min favorit;


Ska skanna några lite nyare imorgon.

Tills dess!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0