Bloggen is back!

Nu gör vi ett nytt försök! Att hålla igång den här saken, menar jag. Bloggen, alltså. Eh, ja.

Visst ja - om du undrar vad som hände med kattungen vi hittade;
Hon mår bra och har växt massor, men hon har fått flytta till mammas moster eftersom att vi har allergiker i hemmet. Ska åka och hälsa på henne om några veckor. ^v^

~*~


Det senaste känns det som om jag vågat öppna locket på den delen av mitt huvud som innehåller alla de udda sakerna. Har vågat bre ut mig mer i min teckningsstil och ritat lite mer skumma saker. Får se vad som blir av det i framtiden. Här är dock en del;








Den sista har blivit min nya populäraste deviation på deviantART, vilket är kul för jag tycker verkligen om den.

Och visst ja! Om du någon gång tar dig in på Lindex, ta en titt in på barnavdelningen och kolla efter några söta tryck som med signaturen "Nana" i ett hörn! De är designade av Anna Åhlén och är supersöta! Ska lägga upp bilder senare tänkte jag. Mamma är stormförtjust i dem och har köpt en uppsättning av allt till min lillasyster. ^0^

~*~

Och till sist - funderar på att göra om designen här på bloggen... har tröttnat lite. Tänkte också försöka rita lite seriestrippar om lite allt möjligt att uppdatera med. Både för övningen och för skojs skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0